نورمحمدي: انگيزه بالايي برابر استقلال داريم
 
کلبه فراقط!!!
شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, :: 8:18 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

بازيکن تيم فوتبال راه آهن تهران، از انگيزه بالاي بازيکنان اين تيم براي رويارويي با تيم استقلال تهران در ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ايران خبر داد.


به نقل از ايرنا، نورمحمدي که دراردوي آمادگي تيم فوتبال راه آهن دراستانبول بسر مي برد گفت:بازيکنان تيم راه آهن تهران مانند گذشته از انگيزه و توانايي بالايي براي ديدار با تيم استقلال تهران برخوردارند.

وي ازتيم استقلال به عنوان يکي ازبهترين تيم هاي فوتبال ايران ياد کردوگفت:استقلال و پرسپوليس دوتيم پرهوادار ايران بشمار مي روند ، پرسپوليسي ها اکنون با بحران روبرو هستند و به نتايج خوبي در ليگ دست نيافته اند که اميدوارم اين تيم هر چه زودتر از بحران خارج شده و با توجه به بازيکناني که در اختيار دارد ، بازي هاي خوبي را از اين تيم در ليگ فوتبال باشگاه هاي ايران شاهد باشيم .

تيم استقلال نيز هميشه تيم هاي خوبي را روانه ليگ باشگاه هاي ايران کرده است و بدون ترديد ديدار با تيم استقلال براي بازيکنان تيم راه آهن از اهميت بسياري برخوردار است و از انگيزه بالايي براي اين ديدار برخوردارند.

اين مدافع تيم راه آهن تهران از تيم سايپا تهران به نيکي ياد کرد و گفت : تيم سايپا در هفت هفته اي که از ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ايران گذشته است چهره بسيار خوبي از خود نشان داده است و ديگر تيم هاي مدعي نيز در پي کسب قهرماني در ليگ هستند.

وي در پاسخ به سووالي در باره نتايج اردوي تيم راه آهن تهران در استانبول گفت : در مدتي که اردوي تيم راه آهن در استانبول داير شد ، بازيکنان به خوبي به تمرين پرداختند و کادر فني به اهداف خود در خصوص تشکيل اين اردو دست يافت.

نورمحمدي درباره چگونگي يارگيري صورت گرفته درتيم راه آهن تهران اظهارداشت با آنکه کادر فني تيم راه آهن تهران، زمان کمي را براي در اختيار بازيکنان در فصل نقل و انتقالات داشت،ولي بازيکنان خوبي جذب اين تيم شده اند و نتايج نسبتا خوبي نيز در ليگ کسب کرده ايم .

وي گفت : کادر فني در هدف گذاري خود ، يکي از رده هاي اول تا ششم را در فصل جاري ليگ براي تيم راه آهن در نظر گرفته است که اميدوارم به اين هدف دست يابيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان